Для нас дуже важливо, щоб ви отримували найкращий сервіс та якісну продукцію. Однак, у випадку, якщо ви отримали не той товар або якщо, Вас не влаштувала його якість, у нас діє система повернення.
Якщо непорозуміння виникло за нашої вини, ми пропонуємо вам наступні варіанти компенсації:
1. Відшкодування коштів;
2. Заміна товару;
3. Знижка у розмірі вартості товару, що підлягає поверненню, при наступному замовленні.
У випадку, якщо сталась прикра ситуація, просимо Вас звернутися, до наших менеджерів за номерами телефонів:
098 331 22 11, 063 943 94 33. Претензії, щодо якості продукту приймаються протягом доби після доставки.
Важливо! Ми власноручно запаковуємо замовлення і перевіряемо якість пакування перед відправкою. Тому в пункт відправки «Нової пошти» ваше замовлення потрапляє в належному стані. У зв’язку з цим, відповідальність за цілісність і збереження відправленого замовлення лежить на кур’єрській службі, тому при відправленні товару ми вказуємо страхову суму, що дорівнює вартості покупки. При отриманні перевіряйте посилку на місці та не ставте підпис, поки не будете впевнені у цілісності упаковки та продуктів. Якщо є якісь пошкодження – перевізник зобов’язаний компенсувати збитки.